Flaxlund

Alla inlägg under januari 2012

Av Frida/ Fanny - 29 januari 2012 16:04



folk får tycka vad dom vill men denna här personen är helt underbar 


gå inte efter vad andra tycker , du vet att man väljer bäst själv . jag väljer själv och så är det bara hon är så speciell som igen kan bli, roligaste jag känner. Hur gullig som hälst Best friends forever menas lämna aldrig någon och bästisar för alltid , klart jag kommer vara jag sa ju att du är underbar <3


Av Frida/ Fanny - 3 januari 2012 14:03

Mooring på er! Hela morronen har jag suttit o nördat tv, inget bra på tv idag asså... Nu gör cornelia och johanna pannkakor, mumsigt!;) Får se om det bir någon patricia idag men det får vi hoppas på! Iaf blirde stallet imorron! Lägger ut lite bilder om stallet igår, blev bara någon enstaka, imorgon blirde fotodag i stallet så det kommer säkert mååånga bilder sedan! Btw, alla videoinlägg på 30dagar kommer jag att lägga i ett och samma inlägg i slutet! Bara så att alla vet och inte undrar vad dom tagit vägen! See u // Frida!=D<3

Av Frida/ Fanny - 3 januari 2012 01:54

Denna tröjjan vill jag verkligen, verkligen ha, från fokis butik är den men vill verkligen ha den! www.fokiwa.se  checkka!!!!<3  

Av Frida/ Fanny - 3 januari 2012 01:51

       

  Bilder på de nya nagellacken jag fick av linda i julklapp, nöjd o glaa Frida!;)) Vilket va snyggast?=)

.

Av Frida/ Fanny - 3 januari 2012 00:33

s(he) (was) just ano(the)r (one)

Av Frida/ Fanny - 3 januari 2012 00:11

   Innan vi skulle till Johanna o Matilda så skulle vi fira R-bert ( robban ) Min farbror eftersom att han fyllt år!   Cornelia ska alltid hålla presenterna, fan ;(...      Lillasyster <3 Så sjukt älskad lilla fis!  Matilda hade fått lite hairstuffs i julklapp så jag gjorde henne ännu sötare ( Vilket i pricip inte går , redan för söt gummsan <3 ) Btw tog inga bilder på fyvärkerierna, filmade så det kanske kommer ut video på det nån annan gång!;))  

Av Frida/ Fanny - 2 januari 2012 00:44

Sry att jag inte gjort några inlägg nu de två senaste dagarna! Internetet har inte funkat på min data så nu har jag laptoppen ist. Känner mig faktiskt riktigt dålig som inte gjort några inlägg, fy fan för mig. Kommer att lägga ut bilder från nyårsafton sedan och kanske någon film. Skriver nyårslöftet här, det skulle jag ju egentligen skriva i ett enskilt inlägg som dag2 men det får bli här ist, nyårslöftet blir godisförbud i ett helt år + ut o springa mer, får se om jag håller godisförbudet :S Gott Nytt År iaf!!!! Idag fyllde Thindra 4 så grattis t henne med!=D Sex minuter över sex och det sjätte barnet som föddes 2008 blirde va? Så idag var vi iaf o firade henne. Nu ska jag göra en video om vad man kan hitta i min väska som jag skulle ha som dag3, får se om jag lägger upp det idag eller imorron! På onsdag blirde stallet med Patricia! Och en sista liten grejj bara, är med i en tävling om att vinna ett presentkort från kicks på 200kr, sjukt kul! Här är länken till bloggen där du kan vara med i tävlingen www.dendarbruden.bloggplatsen.se    // Frida!=)<3


















Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som besöker bloggen?=D
 5-10
 10-15
 15-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards