Flaxlund

Alla inlägg under juli 2011

Av Frida/ Fanny - 31 juli 2011 21:46

Jaa, jag heter Frida som dom flesta som läser vet. Jag bor med min mamma, pappa syster och bror i Onsala. Jag är 13 o fyller 14 i Januari. Älskar o vara me mina goooa kompisar. Denna sommaren har jag vart mke me min kusin ( Fanny ) som oxo har bloggen. Snart börjar skolan o jag längtar nt... Men men! Jag älskar hästar o stallet o vännerna där!=) Ungefär när skolan börjar så börjar oxo ridningen =) På sommaren gillar jag att sola, bada o vara me kompisarna =) Lite om mig =) Om du undrar något mer om mig så är de bara att ställa en fråga!=)<3 // Fridiz<3

Av Frida/ Fanny - 31 juli 2011 21:32

  Hahah, denna bilden valde jag bara för att jag ville lägga ut en bild nu när jag sagt att bloggen är tråkig utan bilder... Hhihi, nån gammal bild som jag hittade bara =) men aja...



15dagar!=)


1. Presentera mig själv

2. Dagens outfit

3.Vänner som betyder mke

4. Dagens sminkning

5. Presentera min familj

6. Bloggar att rekomendera

7. Musik, bok och film tips

8. Något jag ångrar

9. Något jag är glad över

10. Dagens Hairstyle

11. Något som gör mig arg

12. 10 Bästa klädersplaggen

13. Bästa affären och varför 

14. Mitt hus

15. Varför du gjorde detta på bloggen =) 

Av Frida/ Fanny - 31 juli 2011 21:14

Hallåå! Nu tkr jag att bloggen börjar bli lite tråkig eftersom att de aldrig blir några inlägg med bilder... Så nu ska jag ladda kameran och ta fler bilder till en roligare blogg!


Och frågestund på bloggen så frååååga nu!


Imoron blir det att vara me fanny igen! Idag har vart en toppendag om någon ville veta =)

Av Frida/ Fanny - 31 juli 2011 13:31

Hej, venne vad jag ska skirva så skriver lite om vad som hänt senast =) 


Torsdag: Norvalla marknad med Fanny, thindra o liah, mamma, angelica och cornelia, marie och mormor =) Där köpte jag och fanny varsinn klänning och en en blus. Gooodis och en heliumballong utan helium.  Oo lite mer saker, dåligt minne... Sedan träffade vi oxo tobias, ludvig ( kusiner ) Zandra ( deras mamma ) Och släkt till dom när vi skulle åka. Sedan åkte vi hem, jag sov över hos fanny!

Ovanligt, svar: nej!

Sedan träffade vi dennis vid typ venne men var ute till halv tolv i stan iaf. Vilket vi inte fick :/ Aja, iaf det var torsdagen


Fredag: Vi var hemma med thindra och liiah som oxo sovit över. Sedan åkte vi hem till mig och Fanny sov över.


Lörddag: Vi var me dennis och jag o syrran skulle sova över hos fanny för våra föräldrar skulle bort. 


Söndag: ( idag ) Vi ska vara me dennis, venne va vi ska göra =) // fridiizz<3 

















Av Frida/ Fanny - 27 juli 2011 17:51

Förlåt för dålig uppdatering men jag har vart iväg =)<3 Vi har varit iväg nu över en natt bara men endå. Jätte roligt iaf! Jag lägger in ett inlägg om de sedan när jag har bilder =) O pappa fyller år idag så passa på att gratta honom, själv ska jag gå ner och ge honom en kram nu ;) hihi, See u!<3//Fridiz=)<3

Av Frida/ Fanny - 24 juli 2011 17:48

Såå, nu har jag och Fanny tsm med Fannys bror spelat in en skiva. Inte för att vi är så bra på att sjunga precis men.... Haha x)  Iaf kul! Efter det gick vi ut o sprang =) De va rätt skönt men nu måste jag snart ta en dusch, ska sova hos Fanny en natt till så man vet aldrig vad som händer ;)<3 See u// Fridiz<3=)

Av Frida/ Fanny - 24 juli 2011 12:14

Puuh... Jag o Fanny vaknade vid 11 typ, nästan precis när vi vaknade kom Fanny på att hon ville byta rum med sin bror... Så det var bara att börja flytta Tv:e, säng, data, bänkar, småsaker... Allt! Nu sitter jag här och Fanny fixar de sista. Snart ska vi ut och springa, ska bli skönt =) Igår åt mormor, min familj, o kusinerna pizza och kinamat =) Mysigt! Igår var jag och mamma oxo på Kungsmässan där vi köpte hårspänne på raglady för 249. Då ärde nog många som vet vilket jag menar =) Sedan köpte vi oxo en bikini till mig. Bara helt svart, de är lättare för då kan man ha typ svart överdel till typ rosa underdel o sånt... Man kan typ blanda ihop olika bikinis utan att de ser konstigt ut =) Hihi... Jag hatar regnet!=( Nu får de bli sol! de är sommarlov ju! De skulle ju bli den varmaste sommaren på typ jäääätte länge! Jag har typ inte ens kännt av att de är sommar ännu, och sommarlovet är snart slut!=( Jag får ta vara på tiden som är kvar ist ;) // Fridiz<3=)

Av Frida/ Fanny - 23 juli 2011 11:52

ännu en länk ;)<3


www.coolamanda.bloggplatsen.se

Bra blogg med mke bilder osså ärden rooosa med ;)<3

Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som besöker bloggen?=D
 5-10
 10-15
 15-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50+

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards