Flaxlund

Alla inlägg under augusti 2011

Av Frida/ Fanny - 27 augusti 2011 13:30

                                               



Åhhh, fortfarande gooosig<3 




                                                 

Av Frida/ Fanny - 26 augusti 2011 18:38

                       

Lite gooa bilder ;)<3 Hoppas ni gillar de änna då vah!<3

Av Frida/ Fanny - 25 augusti 2011 19:50







Mmmmmm, dagen började med min superläckra lilla drink, muumsigt. Idag hade vi Kemi, Biologi och Fysik på samma dag! Kanske inte bäst fördelning på ämena. Och dagen började oxo med ett litet Svenskaprov, lite segt men de går =D Efter skolan åkte jag bussen hem o Bina hängde på. Vi nördade datan och cyklade bort till hästarna ;D Och så långt på dagen har vi kommit, snart ska mamma göra tee åt mig och så ska vi kolla på fångarna på fortet, oo en sak till, jag har säkert fått tiotusentals myggbett på mina ben efter kvällen då jag var me Emilia! Kommer nt kunna sova inatt... // Frida<3=D

Av Frida/ Fanny - 24 augusti 2011 06:35

hmm, ååå svårt! De finns ju så sjukt många affärer att välja på men ändå väljer jag bara H&M... Alltid billigt, finns ändå rätt snygga kläder/Bra smink/Hårfärg, sminkoborttagning, Lotion och massa sånt så H&M gillar jag mke, asså vet inte om jag gillar den mest men iaf mke och nu vet ni oxo varför =D// Frida<3=D Gomorron föresten!!!

Av Frida/ Fanny - 23 augusti 2011 21:03

Idag har jag inga bilder från stallet men däremot bilder från när jag var med emilia idag som kommer upp senare ;) Idag red vi ut, hade älskling Flaki!! Puuwwsie<3 Vi red i skogen och galopperade ett antal gånger =D Hääärligt!;) När vi kommit tillbaka efter turen gick vi en sväng med Ara som blivit sparkad och kan inte ridas, så vi får gå några kortisar med henne ist. Mysigt, hon blev välldigt pigg eftersom att hon inte är ute lika mke nu när hon är skadad. Så så vare me de, efter stallet var jag med emilia =DD kul kul! Snart kommer bilden, hade bra tills dess<3=D// Frida<3

Av Frida/ Fanny - 22 augusti 2011 19:03

Såå, nu har jag vart på stallet lite, hjälp cornelia och johanna me att rykta och goosat litte me gooosi Flaki<3 Sedan åkte jag o mamma o köpte lite papper att slå om skolböckerna me, o efter de åkte vi en sväng till Fanny, Danielle o Fanny bakade =DD Nu är jag hemma  igen o ska snart äta, see u darlings<3// Frida<3=D

=DD

Av Frida/ Fanny - 22 augusti 2011 15:27

Okejj, alla som undrar var länknigen tagit vägen, den kommer! Jag tar så många länkningar som de går på samma gång så jag sparar länkningen tills jag fått lite fler bloggar att länka. Tar allt sammtidigt vilket blir mke lättare än att ta typ 1 i minuten x)<3

Av Frida/ Fanny - 22 augusti 2011 07:24

   

omg, de händer ju för fasen saker hela tiden... Igår hände de grejer, tänker inte berätta mer än de... Idag kommer vi antagligen få reda på en sak i skolan, säger inte vad men ska bli sjukt kul o få veta o jag hps på de bästa! Kan hända att jag skriver i bloggen om detta senare så håll utkik, först måste jag ha fannys tillstånd me x)<3 Nu har jag iiiingenting att göra, skolan börjar 08.25, hmm, dagens scema:


Mentorträff

Rast

SO

Rast

Matte

Lunch

Eng

Rast

Idrott


Gillar faktiskt den nya klassen a lot, den är rolig och är väldigt nöjd med tjejerna =D Några av killarna var bra med...! Hmmm, nu ska jag välja ut n bild t detta inlägg, kan bli vad som hällst ;)<3

Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som besöker bloggen?=D
 5-10
 10-15
 15-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50+

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards