Flaxlund

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Är med i en tävling om att vinna presentkort från kicks på 200kr!=))

Av Frida/ Fanny - 2 januari 2012 00:44

Sry att jag inte gjort några inlägg nu de två senaste dagarna! Internetet har inte funkat på min data så nu har jag laptoppen ist. Känner mig faktiskt riktigt dålig som inte gjort några inlägg, fy fan för mig. Kommer att lägga ut bilder från nyårsafton sedan och kanske någon film. Skriver nyårslöftet här, det skulle jag ju egentligen skriva i ett enskilt inlägg som dag2 men det får bli här ist, nyårslöftet blir godisförbud i ett helt år + ut o springa mer, får se om jag håller godisförbudet :S Gott Nytt År iaf!!!! Idag fyllde Thindra 4 så grattis t henne med!=D Sex minuter över sex och det sjätte barnet som föddes 2008 blirde va? Så idag var vi iaf o firade henne. Nu ska jag göra en video om vad man kan hitta i min väska som jag skulle ha som dag3, får se om jag lägger upp det idag eller imorron! På onsdag blirde stallet med Patricia! Och en sista liten grejj bara, är med i en tävling om att vinna ett presentkort från kicks på 200kr, sjukt kul! Här är länken till bloggen där du kan vara med i tävlingen www.dendarbruden.bloggplatsen.se    // Frida!=)<3


















 
 
Ingen bild

Elin

2 januari 2012 02:06

vilken snygg header, vem har gjort den?=) Den som har gjort den kanske skulle kunna göra en till min systers blogg?

Frida/ Fanny

2 januari 2012 02:31

tack, jag frida har gjort den ;) Jaa, de kan jag, vad heter din systers blogg?=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Frida/ Fanny - 26 februari 2012 19:57


  DU betyder ALLT

Av Frida/ Fanny - 26 februari 2012 19:24


  Random bild bara =)   Fredag:Hmm, tar de kortfattat annars får ni cp-ryck på mig =) Först skola, sedan väntar jag o Linda på bussen, vi drar me hennes kompis som ska träffa min brosas brorsa ( asså min brosas mammas barn, vi har inte samma ...

Av Frida/ Fanny - 6 februari 2012 19:48

AHH! De ee månda   Vill inte, vill inte, vill inte. 1. Skola, ny vecka och flera år kvar till lovet, men iaf lov nån gång i framtiden =) 2. Aa, oo de va ju de där me att de är lov nån gång i framtiden ( nästa vecka), de ska ju va lov NU? Hallå?! ...

Av Frida/ Fanny - 4 februari 2012 13:49

Hellu godingar! Är med i veckans blogg på en blogg som heter www.swaxu.bloggplatsen.se  Checka den! Tycker ni ska ta chansen att vara med i tävlingen! Värt! Man kan vinna läsare till sin blogg och det är bara att kommentera hans inlägg om veckans b...

Av Frida/ Fanny - 4 februari 2012 09:47

               Clothing company                                                                      Sjal 49 :-   Tunika/Klänning 99:-   Fast jag fick den billigare för kedjan hade gått sönder lite ( ni ser att den hänger ner lite) Tyckte i...

Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som besöker bloggen?=D
 5-10
 10-15
 15-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards