Flaxlund

Alla inlägg under juni 2011

Av Frida/ Fanny - 30 juni 2011 22:32

Jaoo, hej alla:) För ett tag sedan kom jag o Fanny hem efter ett dopp på jontis :) Fanny badade inte den trööken men här kommer lite bilder


       När vi kom hem blev de varm obooooy med marshmallows :) gööt!





// fridiz o kaffetjejen

Av Frida/ Fanny - 30 juni 2011 10:12

Min favorit årstid är sommaren!<3 Såklart? Sola o bada, kompisar o sommarlov! de bästa som finns, grilla, tälta, midsommar! Allt är så sjukt bra på sommaren ju! Egentligen kanske jag borde tycka att vintern är bäst eftersom att jag fyller år då men nej, fyy! Sommaren är hundra gånger bättre!:) Frida+Sommar=Sant!<3

/ Fridiz:)

Av Frida/ Fanny - 29 juni 2011 22:01

Just nu vill jag bara träffa min Kaffetjej :) ska träffas imorron men vill att imorron ska vara nuuuuu!!!! O henne vill jag träffa för att hon är så sjukt jävla underbar! Imorron blir bästa dagen evää!;)// Fridiz:)

Av Frida/ Fanny - 28 juni 2011 15:22

Dag1: En bild på mig själv+10 fakta om mig själv


Dag2: En person jag vill träffa just nu och varför


Dag3: Min favorit årstid och varför


Dag4: Mitt rum


Dag5: Typ av killar jag faller för


Dag6: En dålig vana jag önskar att jag inte hade


Dag7: Bild på mig och min bästa vän


Dag8: Dagens outfit


Dag9: En bild på ett ställe där jag varit på


Dag10: En bild på mig för ett år sedan




Bara för att jag inte har något att göra :) Aja, vi börjar väll idag då ;)



Dag1:


   Den finaste bilden jag kunde hitta XD




1: Jag har haft fler bloggar men som jag nt använder längre

2: Jag har världens bästa familj och släkt

3: Jag tror jag har förlorat min bästa vän

4: Jag har ljust hår men ska kanske färga de mörkare till hösten

5: Jag har en hund och två katter

6: Min storebror flyttade igår så jag har en övervåning för mig själv B)

7: Jag har inte skilda föräldrar

8: Jag passar mina kusiners hund

9: Jag älskar hästar :)

10: Jag har INGET att göra efter att jag puplicerart detta inlägget!!!!.... -.- 

Av Frida/ Fanny - 28 juni 2011 13:01

Sooool!! älska!, måste ta o bada lite i poolen nu känner jag, varmt...! Men iaf så var jag på stranden igår me Matilda =) Kul kul, nu är hon o Johanna på Orust!! Va ska man göra dåda??... Venne, längta efter dom lite extra kanske?? =) Jaa, nu blir de ett

dopp o sedan ut me hundarna igen tror jag / Fridis =)


Soligt väder!!:)        Vid vickan, de va kallt i vattnet så doppade mig bara en gång även fasst de va så varmt ute, låg o sola ist :)

Av Frida/ Fanny - 28 juni 2011 10:27

Chaoo!!! Jag tänkte bara lägga ut lite bilder på när familjen var hos farmor o farfar i söndas =) Men jag MÅSTE ut me Sally nu, iaf så grillade vi där :) Egentligen skulle jag varit med jessica nu men hon hade ont i halsen, krya ;( Först åt vi mat, grillat :)  Efter de fick vi jordgubbar o glass! muums  Efter maten spelade vi fotboll :) 

Av Frida/ Fanny - 26 juni 2011 14:45

Jaoo,nu var midsommar över,sorligt :( Aja,men vi hade iaf jätte kul! Först cyklade vi ut till några kompisar, där åt vi lite och sedan gick vi till vickan där de va midsommarfirande typ, dansade lite... Sedan ville man ju såklart ha goodis så ställde man sig i typ världens längsta kö men va gör man inte för de man älskar? Joo, sedan, när vi stått där i typ 20 minuter så var godiset slut, jeey! :'( Efter de gick vi tillbaka hem där vi gjorde några lekar och sedan vare att grilla!! Vi hade de jätte sköjj! Efter grillningen vare bara att mysa o typ vara me alla... Jaoo, iaf en lyckad midsommar! nu blir de lite bilder!!<3


  Johanna & Cornelia

   Amanda & Matilda   Lilla Ebba!   Jaa o Ebba :)   Miin Tjeeeej!<3   Jaa, va gjorde vi här?? Venne men ja tror att dom skulle ta kort på oss eller nåt, sen va de en köönstig tant som skulle ta kort på oss vid midsommarstången, ( vi kände henne nt )?? :O :)


Av Frida/ Fanny - 24 juni 2011 17:57

  HEEELLLLU!


idag har jag haft hur tråkigt som helst på dagen  men nu ska vi äntligen i väg
så vi ska till Morfar och grilla och sånt , mysigt , men jag komemr lägaa ut
mer bilder sedan ...
(kanske)
men fridiz skulle i alla fall lägga ut mer bilder
Btw  här ser ni oxå min kranss och så x)
meen vi ses bloggen senare  Pözz Pözz/ KaffeTjejen   =) 

Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som besöker bloggen?=D
 5-10
 10-15
 15-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50+

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards