Flaxlund

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Frida/ Fanny - 23 juni 2011 20:32

Heej! Nu är jag ganska trött eftersom att jag och Fanny va uppe till två-tre igår natt :/ Idag var jag ju då hemma hos Fanny, sedan åkte jag hem, pappa hade börjat i rummet! jippie<3 Jag och pappa fortsätter på lördag för imorron är de ju MIDSOMMAR! Då känner man verkligen att de är sommarlov! Älskar det :) Nu har typ familjen kollat på nån film, den va tråkig :/ Kommer inte ens ihåg va den hette o jag kollade på den för fem minuter sedan -.- Aja, om jag inte glömmer kameran så blir det måånga bilder imorron att lägga ut på bloggen! Gud vad jag längtar! Vi ska vara med några som vi är med ganska ofta tsm :) De är flera familjer;) Ni får se på kort imorron om jag inte glömmer kameran då, o justde. Den måste laddas... Får ladda över natten eller nåt. Sover säkert på soffan eftersom att de håller på att göras om i rummet... Ork, men håller iaf Sally sälskap :) Henne har jag också flera kort på :) Hon e mina kusiners hund som jag passar nu när dom är i Kroatien. Där skulle inte vara fel att vara nu! Jag längtar efter solen! Hps verkligen att de blir sol imorron! Nu vet alla att jag typ ÄÄLSKAR midsommar, o egentligen var de ju bara de jag ville säga men de blev visst liiite mer...:O ;)<3 Jag älskar er alla!/ Fridiz

Av Frida/ Fanny - 23 juni 2011 15:57

  När man ändå håller på att sminka sig kan man ju lika gärna måla en häst av läppstift o mascara på Fannys bord:)/ KaffeTjejen o Fridis:)

Av Frida/ Fanny - 23 juni 2011 13:47

Hejj alla! Jag vill bara säga att Emilia Hellberg är nog de bästa som finns! Utan henne är jag ingenting! Hon finns för mig i alla lägen och hjälper mig vad som än händer. Jag älskar dig grisooo! Du gör min dag, you rock my world bby!<3 Du o jag, hand i hand tills graven!<3 / Fridiz:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som besöker bloggen?=D
 5-10
 10-15
 15-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50+

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards