Flaxlund

Alla inlägg under augusti 2011

Av Frida/ Fanny - 9 augusti 2011 16:15

Japp, här kommer lite bilder som jag tagit, både igår och idag =)<3


   En söt och välldigt glad hund ser de ut som!!

Tinny sitter på trappan och ska snart hälsa Thindra och Liah välkommna =)<3  

Söööt kille<3  

  

Tinny ligger och kollar ut på trädgården från sitt nya hus =)  

Tinny och cornelia vid hundkojjjjjan som jag o cornelia byggt! Bara för att vi nt har något att göra -.- 

  Cornelia =)  

Oo ja, slutligen en liten ful bild på mig men jag bjuder på den!=)

 

 

 

Japp, där var lite bilder // Frida=)<3








ftfre

Av Frida/ Fanny - 9 augusti 2011 14:57

Nu har fanny precis åkt hem :/ kanske nt jiiiipppiiie för den saken men... Iaf, vid fem kommer thindra och liah hit! Ska bli super =) Åååh vad jag har längtat efter dom! O en sak till, tack för alla gooa kommentarer =)<3 Jätte glad!=)=)=) Nu ska jag ut och ta bilder, tar me mig hunden ut, får se om de blir några bra bilder. Isf kommer dom ut på bloggen senare ;)<3

See u// Frida =)<3 

Av Frida/ Fanny - 9 augusti 2011 12:54

www.Mylifedreams.bloggplatsen.se


Som jag sa, jätte bra blogg! CHHecka in den!!<3

Av Frida/ Fanny - 9 augusti 2011 12:34

Japp, dagens outfit blev välldigt enkel =)


 


Blus: Ullared, haha x)

Byxor: Kappahl

Av Frida/ Fanny - 8 augusti 2011 15:55

Tjejen: Hej!

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!

Tjejen: Vill du att jag ska gå?

Killen: Nej, vad har du fått de ifrån? Bara tanken får mig att på dåligt!?

Tjejen: Älskar du mig?

Killen: Självklart! Alla tider på dygnet!

Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?

Killen: Nej aldrig, varför frågar du ens?

Tjejen: Vill du kyssa mig?

Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det!

Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?

Killen: Är du galen? Du känner väll mig?

Tjejen: Kan jag lita på dig?

Killen: Ja älskling...

Tjejen: Älskling...?


Läs nu texten nerifrån och upp ist!:O:O:O


Av Frida/ Fanny - 4 augusti 2011 16:54

Såå, just nu läggeer jag nt ut några inlägg eftersom att kameran är hos fanny. Lovar att jag ska lägga ut några roliga inlägg med bilder till när jag fått kameran! oo nu tkr jag att de är dags för fanny att lägga in några inlägg så om du ser detta min lilla sveeeerker så är de nog dags att berätta vad som händer ;) haha =P Nu vet ni iaf varför de nt blivit så mke inlägg på sista tiden =) BYeee// Fridizzzz<3

Av Frida/ Fanny - 1 augusti 2011 22:57

   Jaoooo, Fiskarna ser nt så glada ut, tur att iaf jag o tobbe gör de!=)



Haaaalluu! Nu har kusinerna åkt hem men sally är kvar. Hunden som jag passat innan, ni som har läst bloggen innan kanske vet vilken hund jag menar? Står i tidigare inlägg. Iaf, hon stannar över natten eftersom att kusinerna ska till skara sommarland imorgon. Japp, idag var jag me tobbe. Först cyklade vi en runda som jag brukar springa. På hemvägen sa vi hej till farmor och farfar =) Sedan hade mamma gjort pannkakor som var jätte gooda. Efter de åkte vi me mamma till affären och sedan till ett par kompisar, johanna och matilda. Deras pappa fiskade imorse och fick, ( Tror det var ) 40 mackrillar. Så vi var hemma hos dom o hämtade lite firre att äta. Sedan åkte jag och tobbe ner till bryggan och badade. Efter de kom ddom andra kusinerna och åt hos oss. De blev fisk och grillat kött om man ville äta de, o potatisgrateng =) Nu ska jag snart sova!=) Bye bye!<3 //Fridiz<3=)

Av Frida/ Fanny - 1 augusti 2011 17:32

Två bloggar till att länka!<3                                                                                                                                                              www.paatriciaandersson.blogg.se          bra blogg med värdens bästa människa som har den!!!                                                                                                                                                            www.juliaevelinabjork.blogg.se   Bra blogg helt enkelt!










Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som besöker bloggen?=D
 5-10
 10-15
 15-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50+

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards