Flaxlund

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Frida/ Fanny - 20 juli 2011 18:21

Tack för alla frågor! Ska svara så gott de går på ALLA frågor, och vara helt ärlig, vilken fråga de än gäller ;)<3 hade gööt// Fridiz

Av Frida/ Fanny - 20 juli 2011 13:47

Omg, nu har vi kommit hem från våran campingresa som inte riktigt blev som vi tänk oss, men vi hann med mkt och de var riktigt mysigt oxo:)


   Vi började med att säga bye bye till Tinny:)   Han fattade såklart inte vad som hände men Victor var ju hemma med honom ;)   Cornelia hade packat ryggan och var klar för att åka   Mot götet för att käka lite frukost nån stans  jag och cornelia väntade när mamma och pappa plockade upp frukosten   Fin utsikt medans vi ska äta   Då märker Cornelia att det kommer en anka, den ska hon självklart mata med bara lite bröd   Men då kommer nog alla götets fåglar och vill ha bröd...   Fin vit duva :)   Här har vi en av alla ankor   En fågelunge, man kanske inte ser det på bilden så mkt men den va flööfigg!   Här äter vi :) Här ser man inte så många fåglar men kanske kan visa en video nån gång, fåglarna är lite längre bort, jag skrämmde iväg dom när jag skulle ta kortet ;)   Här är vi vid vattnet där ankorna bodde   där såg vi tre små och jätte söta ankungar! Jag vill ha dom!:)   Dom började oxo gå lite på land   Sedan fortsätter vi att åka för att sätta upp tältet på marstrand, då har vi nt märkt de stora problemet...   Här sitter jag i bilen och har tråkigt...   Vi är framme vid marstrand:)    Nu har vi varit på campingen, när vi har betämmt oss för en goo plats, i skuggan med inte så mkt människor ska vi ta ut tältet ur bilen. Jag tror att alla blev lite paffa när tältet inte låg i bilen... oopsi...Pappa trodde att mamma hade plockat ner det och mamma trodde att pappa hade plockat ner det... Vi fick checka ut och capingen erbjöd oss att bo hos en tant som hyr ut en lägenhet nån natt ibland. Vi åkte till henne och kollade lägenheten. Mamma tyckte att det var onödigt och att vi likagärna kunnde sova hemma isf, så vi bestämmde oss för att tälta vid lygnevi camping vid lygnen :)   Men först skulle vi ta vara på tiden vid Marstrand, då gick vi på restaurang och badade:) Myyysigt!   Sedan, när klockan var typ sju hade vi varit hemma och hämtat tältet och åkt till lynevi. Där satte mamma och pappa upp tältet och jag och cornelia gick och badade i lygnen.   När tältet var uppsatt grillade jag och pappa:) Det blev kött..   Sedan utforskade vi campingen, haha vi har vartit där innan men dammen har jjag faktiskt aldrig sätt ( tror jag )   Sedan var det att ta ett kvällsdopp med familjen när klockan var tio:)   det var rätt varmt i vattnet då men imorse var det väldigt kallt... Pappa frös även när vi doppade oss igår   När vi kommit till tältet spelade vi lite spel hela familjen, det var kaaalllt... men kul ;)   Nästa dag skulle vi ju åka hem, då hade jag mamma och cornelia tagit ett morgondopp, på hemvägen tog jag kort på farfars bardomshus:)   Sedan, som avslutning badade vi lite till och hoppade från ett hopptorn :)



Lyckad resa, förutom de med tältet, hahahahahahahaha;) 


see u// Fridiz:)

Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som besöker bloggen?=D
 5-10
 10-15
 15-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50+

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards