Flaxlund

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Hur många gånger ska man blogga om dan för att vara en bra bloggare?

Av Frida/ Fanny - 10 augusti 2011 11:46

   Bara tog nån bild :P


Japp, den fråga fick jag och den frågan ska svaras på i detta inlägget ;)<3

För läsarnas skull tkr iaf jag att man ska blogga minst typ två gånger om dagen. Om man är typ jätte sugen på att blogga så ärde bara att blogga, blogga och blogga!!! Har man däremot inte typ lust en dag elr så, asså man börjar tycka de är tråkigt, då kanske man inte ska göra nåt inlägg den dagen. Om man känner sig tvingad till att blogga så blir det ju inte kul att göra de ändå. Då blir de inga kul inlägg för läsarna ändå. Nån gång, om man tröttnar kan man ju ta en liten bloggpaus. Men jag brukar alltid göra typ minst två inlägg om dagen elr fler! Just nu bloggar jag typ hela tiden!


* Minst två gånger om dagen om du bestämmt dig för att göra de

* Såklart mer om du vill!

* Är du trött på att blogga, ta en liten bloggpaus så att du inte känner dig tvingad, inläggen blir ändå tråkiga om du inte har nån lust att blogga.


De var nog de bästa svaren jag kunnde ge tror jag... Men hade jätte gott! Massor av kramizzar till Moa som skickade frågan =)<3 // Frida<3

 
 
lena med c

lena med c

10 augusti 2011 12:28

En gång om dagen räcker för mig, rättare sagt man ska ju ha något att säga också tycker jag. Har det hänt massor blir två gånger bra, men om det precis inte hänt något så en gång eller ingen.

http://lenac-son.bloggagratis.se

Frida/ Fanny

10 augusti 2011 13:05

haha, aa, de beror ju såklart på hur mke man skriver i dom olika inläggen med. Jag kör ju på 15dagar o sånna saker, länkar ju bloggar, tar mke bilder o lägger in på bloggen så för mig blir de oftast lite mer. Men såklart upp till dig hur du vill göra =)

 
Nathalie

Nathalie

10 augusti 2011 12:33

Fin blogg du har fröken :)

http://nathalie4ever.bloggplatsen.se

Frida/ Fanny

10 augusti 2011 13:06

tack du!! Din me=)

 
Becka

Becka

10 augusti 2011 16:52

Hej!
Jättefin bild!

Kram Becka<3

http://nyabeckasblogg.bloggplatsen.se

Frida/ Fanny

10 augusti 2011 18:05

tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Frida/ Fanny - 26 februari 2012 19:57


  DU betyder ALLT

Av Frida/ Fanny - 26 februari 2012 19:24


  Random bild bara =)   Fredag:Hmm, tar de kortfattat annars får ni cp-ryck på mig =) Först skola, sedan väntar jag o Linda på bussen, vi drar me hennes kompis som ska träffa min brosas brorsa ( asså min brosas mammas barn, vi har inte samma ...

Av Frida/ Fanny - 6 februari 2012 19:48

AHH! De ee månda   Vill inte, vill inte, vill inte. 1. Skola, ny vecka och flera år kvar till lovet, men iaf lov nån gång i framtiden =) 2. Aa, oo de va ju de där me att de är lov nån gång i framtiden ( nästa vecka), de ska ju va lov NU? Hallå?! ...

Av Frida/ Fanny - 4 februari 2012 13:49

Hellu godingar! Är med i veckans blogg på en blogg som heter www.swaxu.bloggplatsen.se  Checka den! Tycker ni ska ta chansen att vara med i tävlingen! Värt! Man kan vinna läsare till sin blogg och det är bara att kommentera hans inlägg om veckans b...

Av Frida/ Fanny - 4 februari 2012 09:47

               Clothing company                                                                      Sjal 49 :-   Tunika/Klänning 99:-   Fast jag fick den billigare för kedjan hade gått sönder lite ( ni ser att den hänger ner lite) Tyckte i...

Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som besöker bloggen?=D
 5-10
 10-15
 15-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50+

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards