Flaxlund

www.sjungandeevve.bloggplatsen.se

jätte bra blogg med mke videoinlägg!<3

Av Frida/ Fanny - 22 juli 2011 20:51

Hej! Här kommer några länkar på bloggar och vad som är bra med just den bloggen!;)

www.andreadengooa.blogg.se

de är mke bilder i bloggen vilket jag gillar ;)

www.Teziie.blogg.se

Jag gillar att de är mkt bilder o min lilla söta Tess som driver bloggen;)<3

Av Frida/ Fanny - 22 juli 2011 18:50

Nu ska vi ha en goo kväll då grannarna kommer över stund! Jag har bakat muffins och ska baka nån kladdkaka med :) guud vad jag ääälskar mina grannar ;)<3 Idag började dagen med en goo frukost och sedan lite träning =) efter de gick jag ut lite för att hjälpa pappa när han byggde, då kom björn, min granne och frågade om vi ville låna nån sak, som man typ sågar brädor med. Björn och siv ( som ska komma till oss snart ) gav oss oxo massa virke eftersom att vi ska bygga ett räcke på vårna altan!=) Taaaack! Dom är så snälla, men nu hör jag dom här utanför, så nu måste jag draaaaa, see u!// Fridiz<3

Av Frida/ Fanny - 22 juli 2011 14:03

Jag väljer Thailand eftersom att både jag och Fanny var där tsm, då blir det som ett inlägg från båda, så vi säger att detta är från Fanny med ;)<3 Här kommer bilder och lite text till :)

Detta är hotellet vi bodde på i Bangkok   Vi var på flodresa, jag tror att detta var ett sjukhus :)   Och här bor någon... översvämmning...   Vi stannade båten och köpte bröd som man kunde mata fiskarna med   Här är ett tempel i Bangkok, fötterna på en typ buddagubbe :) Ni kanske se huvudet på en människa vid fötterna? Då ser ni hur stor buddan är, och det är bara fötterna -.-   Sedan var vi oxo på ett aptempel där vi matade apor med melon :) Dom gillade faktsikt inte bananerna, men dom var ju helt gröna oxo, hihi ;)   Haha, en apa fick lite damp!   Mummsigt?   Nog kanske den äldsta apan i hela Thailand, såg iaf så ut!   Här var vi på ett zoo, där kollade vi på en krokodilshow blandannat   På zoo´tfick vi oxo mata tigerungar   och hålla smååå krokodiler   I detta huset bodde vi :)   En glassbil i Thailand, haha, inte riktigt som i Sverige ;)   Här badade vi fotbad, i fotbadet fanns massa små fiskar som åt upp döda hudceller och smuts... låter äckligt, de kittlades välldigt mke men var jätte skönt efteråt :)   Här rider vi på elefanter:)   Här var vi på en ö som var väldigt fin... Men låååååångtråkig...

Men det var iaf ett ställe som jag aldrig kommer glömma av! Fun fun<3 jaaooo, orkade nt ladda upp fler bilder men vi gjorde såklat fler saker oxo :)

Av Frida/ Fanny - 21 juli 2011 10:06

Hejj, nu vare ju så att jag skulle lägga ut dagens outfit men de får bli gårdagens outfit eftersom att jag egentligen skulle lägga ut inlägget igår. Idag får ni oxo dag9 eftersom att jag missat några dagar nu när jag har varit borta;) men här kommer då gårdagens outfit:)¨

Jaoo, ful bild javett men såhär såg jag iaf ut :)

Byxor: Kappahl                                                                          Tröja: H&M                                                                                 Sjal: H&M

Av Frida/ Fanny - 21 juli 2011 09:42

Heejj, nu har jag percis vaknat och är väääldigt trött... Jag längtar efter Fanny som ni kanske vet är och kampar, kom tillbax! Nu blir det nog snart att äta lite frukost, sedan ska jag träna lite oxo, kanske blir ut och springa eller nåt annat. Jag och pappa har oxo bestämmt att vi ska till bryggan idag och fota :) Vi får se om de kommer några fåglar, annars fota på vattnet och typ sånna saker ;) Sedan är det ju lite frågestund nu med så fråga om ALLT och jag svarar ärligt på ALLA frågor!;)

See u// Fridiz:)

Av Frida/ Fanny - 20 juli 2011 18:21

Tack för alla frågor! Ska svara så gott de går på ALLA frågor, och vara helt ärlig, vilken fråga de än gäller ;)<3 hade gööt// Fridiz

Av Frida/ Fanny - 20 juli 2011 13:47

Omg, nu har vi kommit hem från våran campingresa som inte riktigt blev som vi tänk oss, men vi hann med mkt och de var riktigt mysigt oxo:)

Vi började med att säga bye bye till Tinny:)   Han fattade såklart inte vad som hände men Victor var ju hemma med honom ;)   Cornelia hade packat ryggan och var klar för att åka   Mot götet för att käka lite frukost nån stans  jag och cornelia väntade när mamma och pappa plockade upp frukosten   Fin utsikt medans vi ska äta   Då märker Cornelia att det kommer en anka, den ska hon självklart mata med bara lite bröd   Men då kommer nog alla götets fåglar och vill ha bröd...   Fin vit duva :)   Här har vi en av alla ankor   En fågelunge, man kanske inte ser det på bilden så mkt men den va flööfigg!   Här äter vi :) Här ser man inte så många fåglar men kanske kan visa en video nån gång, fåglarna är lite längre bort, jag skrämmde iväg dom när jag skulle ta kortet ;)   Här är vi vid vattnet där ankorna bodde   där såg vi tre små och jätte söta ankungar! Jag vill ha dom!:)   Dom började oxo gå lite på land   Sedan fortsätter vi att åka för att sätta upp tältet på marstrand, då har vi nt märkt de stora problemet...   Här sitter jag i bilen och har tråkigt...   Vi är framme vid marstrand:)    Nu har vi varit på campingen, när vi har betämmt oss för en goo plats, i skuggan med inte så mkt människor ska vi ta ut tältet ur bilen. Jag tror att alla blev lite paffa när tältet inte låg i bilen... oopsi...Pappa trodde att mamma hade plockat ner det och mamma trodde att pappa hade plockat ner det... Vi fick checka ut och capingen erbjöd oss att bo hos en tant som hyr ut en lägenhet nån natt ibland. Vi åkte till henne och kollade lägenheten. Mamma tyckte att det var onödigt och att vi likagärna kunnde sova hemma isf, så vi bestämmde oss för att tälta vid lygnevi camping vid lygnen :)   Men först skulle vi ta vara på tiden vid Marstrand, då gick vi på restaurang och badade:) Myyysigt!   Sedan, när klockan var typ sju hade vi varit hemma och hämtat tältet och åkt till lynevi. Där satte mamma och pappa upp tältet och jag och cornelia gick och badade i lygnen.   När tältet var uppsatt grillade jag och pappa:) Det blev kött..   Sedan utforskade vi campingen, haha vi har vartit där innan men dammen har jjag faktiskt aldrig sätt ( tror jag )   Sedan var det att ta ett kvällsdopp med familjen när klockan var tio:)   det var rätt varmt i vattnet då men imorse var det väldigt kallt... Pappa frös även när vi doppade oss igår   När vi kommit till tältet spelade vi lite spel hela familjen, det var kaaalllt... men kul ;)   Nästa dag skulle vi ju åka hem, då hade jag mamma och cornelia tagit ett morgondopp, på hemvägen tog jag kort på farfars bardomshus:)   Sedan, som avslutning badade vi lite till och hoppade från ett hopptorn :)

Lyckad resa, förutom de med tältet, hahahahahahahaha;)

see u// Fridiz:)

Hur gammal är du som besöker bloggen?=D